Druga srednja škola Beli Manastir raspisuje
NATJEČAJ za odabir 12 učenika za mobilnost u Španjolsku, Tenerife u okviru odobrenog Erasmus+ projekta Iskustvo praktičnog učenja u inozemstvu 2024-1-HR01-KA122-VET-000206158
Mobilnost je namijenjena učenicima 3. i 4. razreda zanimanja hotelijersko-turistički tehničar, 4. razreda zanimanja upravni referent i 4. razreda zanimanja ekonomist.
Odabrani učenici obavit će dvotjednu stručnu praksu od 5. 4. 2025. do 18. 4. 2025. godine.
Učenicima je iz sredstava projekta osigurano putovanje, smještaj, prehrana, izleti, osiguranje i džeparac.
Za prijavu su potrebni sljedeći dokumenti (dokumenti trebaju biti u digitalnoj verziji):
1. prijavnica: popunjava se online (radi zaštite osobnih podataka potrebno je u prijavnici
navesti svoju zaporku pod kojom će se učenici voditi: zaporka ne smije sadržavati ime,
prezime ili nadimak)
2. motivacijsko pismo: popunjava se online
3. životopis na hrvatskom jeziku
4. preslika potvrde o sudjelovanju na natjecanjima vezanim uz struku (ukoliko imate)
5. preslika potvrde o volontiranju (ukoliko imate)
6. ostala dokumentacija koja nije navedena, a koju smatrate da trebate priložiti za dokazivanje kvalitete prijave.
UVJET: navršenih 16 godina do polaska na mobilnost (do 4. 4. 2025.)
Poveznica na Obrazac prijavnice: https://forms.office.com/e/NnE3DH0Wg6 Poveznica na Obrazac motivacijskog pisma: https://forms.office.com/e/fTf4PpcJfc
Obrazac životopisa: nalazi se u privitku Natječaja kao Word dokument.
ROK ZA PRIJAVU: 11. – 16. 12. 2024. godine
POSTUPAK PRIJAVE: Potrebno je popuniti online prijavnicu, online motivacijsko pismo, napisati životopis u priloženom obrascu te priložiti svu potrebnu dokumentaciju do gore naznačenog roka u Teams grupu:
ERASMUS ŠPANJOLSKA, Zadatak.
U razmatranje se uzimaju samo pravovremeno dostavljena i potpuna dokumentacija.
Povjerenstvo za odabir učenika odabrano je i potvrđeno na sjednici Nastavničkoga vijeća 12.9. 2024. godine
OBJAVA REZULTATA: 17. 12. 2024. na službenoj web stranici Škole i oglasnoj ploči.
ŽALBENI ROK: 17. – 18. 12. 2024. godine
OBJAVA KONAČNE LISTE: 19. 12. 2024. godine
KRITERIJI ODABIRA:
1. Opći uspjeh završenih razreda na dvije decimale
2. Ocjena iz engleskog jezika
4. Motivacija učenika prema ostvarenim bodovima u motivacijskom pismu
5. Izostanci učenika (neopravdani izostanci s negativnim bodovanjem)
6. Dodatni bodovi za sudjelovanje na natjecanjima, volontiranje (dokazati potvrdama,
pohvalnicama, volonterskom knjižicom i sl,)
7. Dodatni bodovi za učenike sa smanjenim mogućnostima (navedeno u online prijavnici; nije
potrebno dokazivati dokumentacijom jer točnost navoda potvrđuje razrednik i roditelji)
8. Dodatni bodovi za učenike koji su sudjelovali u eTwinning projektima i učenike koji nisu
do sada sudjelovali u Erasmus + mobilnostima stručne prakse.
Kriteriji odabira: redoslijed bodova nije naveden po važnosti, učenici se rangiraju prema
broju bodova bez obzira na zanimanje za koje se obrazuju. Konačna rang ljestvica će
sadržavati 12 učenika koji su ostvarili najviše bodova, kao i one učenike na rezervnoj listi.
OBVEZE ODABRANIH UČENIKA (KAO I UČENIKA NA REZERVNOJ LISTI):
– AKTIVNO I REDOVITO SUDJELOVANJE U PEDAGOŠKO-PSIHOLOŠKIM, KULTUROLOŠKIM, JEZIČNIM I STRUKOVNIM PRIPREMAMA, UČENICI KOJI
NISU REDOVITI I KOJI NE IZVRŽAVAJU ZADATKE BIT ĆE ZAMIJENJENI
ONIMA S REZERVNE LISTE
– primjereno i odgovorno ponašanje na radnom mjestu za vrijeme mobilnosti
– redovito pohađanje stručne prakse (učenici će na praksi imati mentora koji će pratiti njihov rad)
– učenici će svaki dan voditi Dnevnik rada
– sudionici mobilnosti svakoga dana održat će sastanak s osobama u pratnji (nastavnik),
– učenici će uvažavati i slijediti upute osoba u pratnji – nastavnika te im se obratiti u slučaju bilo kakvog problema
– učenici neće konzumirati jaka alkoholna pića i nedolično se ponašati za vrijeme mobilnosti
– sudjelovanje u diseminacijskim aktivnostima po povratku te sudjelovanje u evaluaciji mobilnosti – interna i eksterna (AMPEU). Nakon odabira, sudionici mobilnosti (njihovi skrbnici/roditelji) sklapaju sa Školom ugovor i preuzimaju na sebe odgovornost da će ispuniti svoj dio obveza, u protivnom, Školi su dužni vratiti sva sredstva utrošena na mobilnost. Sve pripreme (strukovne, jezične i kulturološke) bit će organizirane u školi, kao i tjedni sastanci sa sudionicima mobilnosti.
POSTUPAK ŽALBE: Nakon objave privremene liste odabranih kandidata imate pravo na uvid i razgovor s Povjerenstvom te obrazloženje bodovanja. Ukoliko smatrate da vaša prijava nije obrađena u skladu s objavljenim Natječajem, možete uložiti žalbu pisanim putem na melita.todorovic@skole.hr, s naznakom predmeta ŽALBA na odabir učenika.
Povjerenstvo za
razmatranje žalbi razmotrit će žalbu i u pisanom obliku obavijestiti podnositelja žalbe.
Za sve informacije obratite se koordinatorici projekta Meliti Todorović osobno u školi ili na
e-mail: melita.todorovic@skole.hr