Samovrjednovanje škole

 

Zakonom o strukovnom obrazovanju (Narodne novine, br.30/2009.) škole su dužne provoditi samovrjednovanje.

Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja i analiziranja rada škole s ciljem njenog unaprjeđivanja. Pomoću ovoga procesa škola uočava svoje prednosti, nedostatke i razvojne mogućnosti.

Struktura hrvatskog sustava osiguranja kvalitete podijeljena je u 6 prioritetnih područja koja su definirana nizom kriterija kvalitete koji određuju standard i razinu aktivnosti u procesu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja. Prioritetna područja kvalitete su:

  • planiranje i programiranje rada,
  • poučavanje i podrška učenju,
  • postignuća polaznika,
  • materijalni uvjeti i ljudski potencijali,
  • suradnja unutar ustanove i
  • upravljanje.

Samovrjednovanje ustanove za strukovno obrazovanje prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu, kojeg imenuje tijelo upravljanja. U našoj školi su to:

  • Maja Mendler, mag.ing.el,  prof.
  • Blaženka Kalčić, prof
  • Laura Blagus Tenjeri – predstavnik osnivača
  • Milan Stanković –  predstavnik  učenika
  • Dražen Mikec – predstavnik roditelja

U proces samovrjednovanja aktivno su uključeni svi dionici ,tako da su za svako prioritetno područje formirani i mini timovi u kojima su ostali nastavnici. Koordinatorica samovrednovanja u našoj školi je:

  • Dragana Jurilj Prgomet, prof.

Glavno načelo osiguranja kvalitete kroz ovaj proces je stavljanje polaznika u središte te vrjednovanje njegovih stečenih kompetencija. Samovrednovanje škole osigurava stalno praćenje učinkovitosti odgojno-obrazovnog rada radi stalnog unapređenja što je ujedno i prioritetni razvojni cilj škole.

Skip to content