Samovrjednovanje škole
Zakonom o strukovnom obrazovanju (Narodne novine, br.30/2009.) škole su dužne provoditi samovrjednovanje.
Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja i analiziranja rada škole s ciljem njenog unaprjeđivanja. Pomoću ovoga procesa škola uočava svoje prednosti, nedostatke i razvojne mogućnosti.
Struktura hrvatskog sustava osiguranja kvalitete podijeljena je u 6 prioritetnih područja koja su definirana nizom kriterija kvalitete koji određuju standard i razinu aktivnosti u procesu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja. Prioritetna područja kvalitete su:
- planiranje i programiranje rada,
- poučavanje i podrška učenju,
- postignuća polaznika,
- materijalni uvjeti i ljudski potencijali,
- suradnja unutar ustanove i
- upravljanje.
Samovrjednovanje ustanove za strukovno obrazovanje prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu, kojeg imenuje tijelo upravljanja. U našoj školi su to:
- Maja Mendler, mag.ing.el, prof.
- Blaženka Kalčić, prof
- Laura Blagus Tenjeri – predstavnik osnivača
- Milan Stanković – predstavnik učenika
- Dražen Mikec – predstavnik roditelja
U proces samovrjednovanja aktivno su uključeni svi dionici ,tako da su za svako prioritetno područje formirani i mini timovi u kojima su ostali nastavnici. Koordinatorica samovrednovanja u našoj školi je:
- Dragana Jurilj Prgomet, prof.
Glavno načelo osiguranja kvalitete kroz ovaj proces je stavljanje polaznika u središte te vrjednovanje njegovih stečenih kompetencija. Samovrednovanje škole osigurava stalno praćenje učinkovitosti odgojno-obrazovnog rada radi stalnog unapređenja što je ujedno i prioritetni razvojni cilj škole.