preskoči na sadržaj
Vijesti

PRAVO NA SLOBODNO VRIJEME

Tematsko područje

Ljudsko – pravna dimenzija

Cilj

Poticati promišljanje i vrjednovanje slobodnog vremena kao ljudskog prava, razviti empatiju, timski rad i suradnju.

Škola
Druga srednja škola Beli Manastir, Školska 3, 31 300 Beli Manastir
Telefon: 031 703 306, telefaks: 705 206, 705 207
E-adresa: tajnistvo@ss-druga-bm.skole.hr

Voditeljica
Jasminka Berend, prof.

Učenici

Ana Jednašić (2. razred), Lorena Mijatović (2. razred), Ronaldo Dibrani (1. razred), Una Strajnić (1. razred), Ana Sklepić (4. razred), Jelena Anđelić (4. razred), Valentina Živković (3. razred), Ana Petric (3. razred), Anamarija Knez (2. razred), Natalia Babić (3. razred), Valentina Geljić (3. razred).

Učenici koji će predstaviti projekt

Ana Jednašić (2. razred), Lorena Mijatović (2. razred), Natalia Babić (3. razred), Valentina Geljić (3. razred)


Opis

Izbor i istraživanje problema

Razvoj i utjecaj tehnologije na naš svakodnevni život, zamke virtualnog svijeta, društvene mreže i virtualno nasilje potaknulo nas je na promišljane kako provodimo slobodno vrijeme.

Istraživački rad

Provodili smo niz anketa i intervjua, a ankete na uzorku učenika drugog razreda naše škole, pokazale su kako čak 100 posto naših ispitanika smatra slobodno vrijeme važnim, 92 posto da je pravo na slobodno vrijeme ljudsko pravo, a 7,6 posto ne zna. Više od 30 posto ispitanika navodi kako nema dovoljno vremena za slobodno vrijeme, 23 posto ispitanika navodi da se njihov način provedbe slobodnog vremena promijenio usred pandemije.

Učenici su radili intervjue s osobama treće životne dobi, željeli smo saznati kao se slobodno vrijeme provodilo prije, kakvu poruku imaju osobe treće životne dobi za mladež i slično. O provedbi svog slobodnog vremena učenici su pisali eseje.

Radili smo i intervju s voditeljicom udruge PGDI u Belom Manastiru.

Proučili smo Ustav Republike Hrvatske, Opću deklaraciju o ljudskim pravima i Konvenciju o pravima djeteta.

Moguća rješenja problema

Moguće rješenje problema je kvalitetno provođenje slobodnog vremena, druženje, empatija, boravak na svježem zraku, športske aktivnosti, zabava i razonoda.

Plan djelovanja

Učenici su djelovali u skladu sa zakonskim normama, osobnim primjerom nastojali su potaknuti i druge na djelovanje. Međusobno su se uvažavali, provodili svoje slobodno vrijeme sa svojim bakama i djedovima.

Plan je djelovanja i saznati kako se na kvalitetan način može provoditi slobodno vrijeme na lokalnoj razini, u našem gradu.

Ostvareni rezultati

Učenici su radom na projektu razvijali vještine istraživanja, pisali eseje, družili se, putovali kao sudionici projekta prekogranične suradnje Mađarske i  R Hrvatske u grad Pečuh, upoznali se sa zakonskom regulativom, bolje se upoznali i surađivali te iskazali i svoje vještine crtanja, pisanja i komunikacije.

Predstavljanje projekta

Projekt je predstavljen učenicima naše škole u okviru samovrjednovanja, na županijskoj smotri te eventualno i na državnoj smotri projekata iz područja građanskoga odgoja i obrazovanja i drugih međupredmetnih tema.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Jasminka Berend   datum: 21. 3. 2022.

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Priručnik

Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama

Priloženi dokumenti:
ucimo zajedno FINAL.PDF


 

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 3. 2013.

Ukupno: 348003




preskoči na navigaciju